tirsdag den 18. september 2012

A week in Graham!

(har mange lektier, så det bliver bare et lille kort indlæg)
Meen sidste uge var ret awesome!

-Første skole dag var ret forvirende!

-Tirsdag dag var bedre + jeg fik venner! (yay, jeg er ikke loner mere)

-Onsdag var helt almindelig skole dag. Men da vi kom i skole om morgenen havde alle senior'sne sat post-its på alle locker'sne med små notes på som f.x "believe" "follow your dreams" og "have a nice day", haha det var ret sjovt.




















-Torsdag var jeg til mit første football game!! Yay!!
















(the cheerleaders skriver "GKHS" med deres pompoms)

-Fredag var jeg til mit første Amerikanske sleepover hos Ayla (en sød pige fra skolen)! og vi spiste s'mores, yummy!















(billedet er lidt mørkt, men vi laver s'mores!)


- Lørdag var jeg til min hostbrors football game. Det tabte 34-0 (lol) men ohh well, det var sjovt nok!

-Søndag skypede jeg med min familie, og var i costco (et stort supermarkede ting) og walmart, hvor jeg fik købt lidt forskellige ting til mit værelse, hvilket resulterede i at min seng er nu fyldt med puder..wiiiii.. Pillow heaven! (tager billeder af mit værelse en af dagene i denne uge, så de burde snart være oppe!)

-Mandag var skole igen, og om aftenen tog mig og min hostsøster (Riley) til Big Time Rush koncert at the fair! og Cody simpson var opvarmer!! (WIN!)



















(det ligner vi sidder herre lang væk, men det gjorde vi virkelig ikke!)

-Tirsdag (idag) var jeg til Volleyball try outs..... hahah..... I failed miserably... men oh well, man kan vel ikke være lige god til det hele! Håber bare på at de måske sætter mig på et hold alligevel..

-Imorgen har vi late start hvilket betyder at vi skal møde 2 timer senere og at alle lektionerne kun er 31 minutter lange! woop!

Det var vidst alt for nu! Håber i har det godt i Danmark!

-Matilde xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar