søndag den 14. april 2013

Vil nu efter ca. 4 måneder siden sidst, opdatere min blog igen. ups..

December/Januar:
Juleaften: Det var meget anderledes i forhold til den danske jul. d. 24 laver man ikke rigtig så meget. Vi tog i kirke og om aftenen tog vi til en park som var pyntet helt op med jule lys. Den 25 om morgenen vågnede vi tidligt om morgenen og åbnede julegaver i vores pyjamas. Savnede lidt alle de danske traditoner, men kom jo til USA for at opleve noget nyt, og nu kan jeg sige at jeg har "experienced the american christmas"

New years eve: Var ligesom jul også meget anderledes. Startede ud med at vi skulle spille spil hos mine "host-grandparents" hele aftenen, men blev i sidste øjeblik reddet, og endte med at tage til bonfire med min host søster hos en af hendes venner. Det var meget hyggeligt og utrolig afslappet. ved midnat var jeg ret skuffet. er vandt til en heeeel masse fyrværkeri, og herovre tror jeg at jeg så måske 2 rakketer... men vi så New Years fra Time Square hvor de havde en hel masse fyrværkeri, så fik da set lidt fyrværkeri.

"exchange student meet-up" hvilket var alle udvekslings studenterne på the westside of Washington som mødtes og så hyggede vi og delte historier om alt der nu end var sket so far.

Februar:

Ok har virkelig aldrig vundet noget før i mit liv, men i februar var jeg så heldig at jeg vandt billetter til en Hunter Hayes koncert! Det var en "intim-koncert" så der var måske ca. 100 mennesker hvilket gjorde at man kom vildt tæt på scenen. det var ret vildt!

HUNTER HAYEEEEES <-- click!

Marts:

I marts startede Spring Sports, og jeg tænkte at efter at have været en bum første semester, så måtte jeg nok hellere prøve at komme på et hold dette semester. (til dem der sidder derude og skal på udveksling næste år, vil virkelig anbefale at i prøver så mange sports så muligt! det er super awesome at være en del af et hold + du holer dig i form)
Mem anyways, jeg spiller nu lacrosse og det er vildt sjovt. Eftersom jeg er rigtig dårlig til at forklare, så kan i se denne video hvis i vil vide hvad lacrosse er.

April:

Det er nu april og sidste uge var Spring Break.
Jeg tog til Victoria, Canada et par dage hvilket var super sjovt. Har aldrig været i Canada før så det var cool at opleve det. Ville ha taget en masse billeder, men klog som jeg er glemmer jeg selvfølelig mit kamera på mit værelse, og Iphone 3 kvalitet = utrolig dårligt.
Heldigvis tog min værtsbror sit kamera med, men de fleste af billederne er ligegyldige ting og dem der ikke er, er rystede.. men ja, det var en super god tur!

- XX Matilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar